Máte zaměstnance? Pokud ano, jistě víte, jak časově a znalostně náročné je bezchybné zpracování mezd při neustálých změnách legislativy. Naše společnost zajišťuje mzdovou agendu a poradenství u klientů všech velikostí. Synergie z toho vyplývající nám umožňuje dokonalé zvládnutí mzdové problematiky a nutí nás k hledání nových možností při kontinuálních změnách právních předpisů. S námi se nemusíte bát špatně vedené mzdové agendy, ať už z pohledu zaměstnanců či orgánů státní správy. U svých klientů rovněž hledíme na to, aby byla dosažena maximální přidaná hodnota jak pro zaměstnance tak pro zaměstnavatele při dodržení všech právních předpisů. Naše komplexní služby v oblastech personalistiky a mzdových předpisů zahrnují:
Personalistika
- poradenství v oblasti pracovně-právních vztahů, kompletní personální agenda
- služby a poradenství v oblasti vzniku, průběhu a zániku pracovního poměru (poradenství a vypracování pracovní smlouvy, dohod konaných mimo hl. pracovní poměr a dalších vstupních dokumentů jako jsou smlouva o hmotné odpovědnosti, přihlášení zaměstnance na správě sociálního zabezpečení, příslušné zdravotní pojišťovně, ukončení pracovního poměru, odhlášky na správě sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovně)
Mzdové předpisy
- poradenství v oblasti mzdových předpisů
- zpracování mezd pro malou (do 25 zaměstnanců) a pro velkou organizaci
- v průběhu pracovního poměru zpracování mezd z hlavních pracovních poměrů, dohod konaných mimo hl. pracovní poměr včetně veškerých přehledů pro správu sociálního zabezpečení a příslušné zdravotní pojišťovny, finanční úřad
- vypracování mzdových a evidenčních listů pro zaměstnance
- vypracování ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti a srážkové daně
- účast při kontrolách orgánů státní správy
(finanční úřady, úřady práce, správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny)